…Mai ieftini cu 25%!
În perioada 11-17 aprilie, toate volumele semnate de autori români şi toate antologiile care conţin proze ale autorilor români apărute la Millennium vor putea fi comandate cu o reducere de 25%, printr-un mesaj la una din adresele din pagina de contact sau aici, cu condiţia să comandaţi minimum două cărţi, iar mesajul să precizeze că este vorba de „promoţia săptămînii”.
Volumele care se încadrează în această promoţie sînt cele de mai sus. Ca să ştiţi cît veţi economisi, consultaţi preţurile de referinţă aici. V-aşteptăm!
3 Responses to Românii sînt mai ieftini la Millennium!
Leave a Reply Cancel reply
Comentarii recente
- A.C. on Premiile Hugo şi John W. Campbell 2011
- Cristian Iorga on Abonamente
- debt collection letter on Revista Galileo
- Michael on Ce treabă am eu cu sefeul?! (4) Liviu Radu
- Liviu Surugiu on Ce treabă am eu cu sefeul?! (4) Liviu Radu
Arhiva
- August 2011 (28)
- July 2011 (22)
- June 2011 (30)
- May 2011 (36)
- April 2011 (42)
- March 2011 (59)
- February 2011 (51)
- January 2011 (44)
- December 2010 (43)
- November 2010 (41)
- October 2010 (53)
- September 2010 (54)
- August 2010 (63)
- July 2010 (73)
- June 2010 (13)
Taguri
Adrian Buzdugan Bookfest-2011 Bookland Bugariu Buna dimineata Calendar campbell memorial Ce treabă am eu cu sefeul?! Ciprian Dobra Columb coperte Cărășel Delimitări teoretice egophobia evenimente Final Frontier Fringe Ghidoveanu Hugo Iconostas timișorean intermeci Justin Cronin Liviu Radu locus Marcel Luca metatext Niță nominalizări Orion Pandele Poul Anderson premii reviste Saptamina SF Scarrow seriale sidewise steampunk sturgeon sunburst Tidhar Traducatorii despre carti Uzina de vise world fantasy zepelineColaboratori
Asociaţii
Poţi să te superi Mike, dar criteriul promoţiei nu-mi place deloc. Într-adevăr, se pare că “Românii sunt mai ieftini la Millennium”.
@Danut: nu se supara nimeni. titlul promotiei l-am ales intentionat autoironic, dar nicidecum cu intentia subestimarii calitatii celor inclusi in promotie. ieftin si bun, carte scrisa de-un roman! suna mai bine?
Oricum aţi întoarce-o (ca la Ploieşti?), mie mi se pare cel puţin neinspirată formularea. Fireşte, e doar o opinie, dar nu cred că sînt singurul care gîndeşte aşa. Ceva de genul “Discounturi la Millennium – ca de la român la român” n-ar fi lăsat loc de interpretări. Dar pînă la urmă cine sînt eu să fac sugestii legate de marketing? Succes la vînzări.